Neverland
Disclaimer



Hello Alls!I am the big boss of this Blue Blog copypaste not allowed here .understand ? Follow me okay!!! .

Navigation

Diary About Links Stuff

Scream Here

MR CLOCK

Credit Time

Template by : Ainna Zieyha
Basecodes by : Liyana Aina
Background : Ainna Zieyha
Stuffs by : Aina Hanani
Best view : Google Chrome only

Asrama ^^
Monday 2 June 2014 | 00:22 | 0 comments
Asalamualaikum warahmatullah hibawarakatu dan salam sejahtera serta salam 1 malaysia #troll_face beradanya saya didalam komputer anda adalah untuk menipu anda #gurau_ja okay serious ni dulu waktu first time aku masuk asrama aku sangat bencikan asrama sampai aku pernah kata ni "asrama ke neraka" WTF hahaha...tapi serious talk sekarang time balik kampung selalu terfikir nak balik asrama tapi yang tak bestnya at asrama ialah takda kemudahan seperti handphone,lappy also tab huhuhu.. :( anyway benda tu x dak laa penting sangat asalkan kawan ada ramai dah at asrama...Buli??? x dak arrr kalau ada pun adat asrama...asrama mana yang x dak buli anyway I LOVE TO LIVE IN THE HOSTEL ^^
Best dapat kawan macam diorang ^^
With Hakim >.< aku yang berkaca mata ^^