Neverland
Disclaimer



Hello Alls!I am the big boss of this Blue Blog copypaste not allowed here .understand ? Follow me okay!!! .

Navigation

Diary About Links Stuff

Scream Here

MR CLOCK

Credit Time

Template by : Ainna Zieyha
Basecodes by : Liyana Aina
Background : Ainna Zieyha
Stuffs by : Aina Hanani
Best view : Google Chrome only

Kaw nak apa perompuan!!! :'(
Wednesday 4 June 2014 | 02:51 | 0 comments
Ya Allah apalah dugaan yang aku harus harungi nieh..aku tak kenal pun sapa perompuan nieh aku tak pernah  lihat pun wajah dye tetiba dye dapat ID wechat aku :( tu aku tak kesah dye chat ngan aku tahla pakai saya awak geli lhaa...aku tak suka kayy!!pastu semalam dye tak abis-2 puji aku aku tak suka lha orang puji aku pastu time nak tido dye kata luv u -.-'' apa masaalah dye haa??aku paling pantang kalau orang buat aku tertanya-tanya sakit taw hati ni :( cukup lhaa sekadar kawan tak yah nak melebih-lebih sampai luv you lhaa sayang awak lhaa..plsss lah paham aku jenis camna pastu dye kata aku lelaki paling sempurna dye pernah nampak weyh aku punya muka aku lebih tahu aku berada di tahap mana aku tak handsome langsung kayy cumil??lagi lhaa tak..bila aku mintak gambar mesti dye bagi alasan kreadit dye nak abis sedangkan boleh jaa dye mesej ngan aku :( tolonglhaaa jangan buat aku tertanya-tanya :(