Neverland
Disclaimer



Hello Alls!I am the big boss of this Blue Blog copypaste not allowed here .understand ? Follow me okay!!! .

Navigation

Diary About Links Stuff

Scream Here

MR CLOCK

Credit Time

Template by : Ainna Zieyha
Basecodes by : Liyana Aina
Background : Ainna Zieyha
Stuffs by : Aina Hanani
Best view : Google Chrome only

My bestie ^^
Tuesday 3 June 2014 | 05:59 | 0 comments
Holla u alls.how are you today??kompem korang akan jawab im fine tingkayu huhu..okay x lawak -.-" aku nak cita nieh aku ada ramai bestie tapi harini aku nak cita tentang bestie yang paling pemurah and pandai.cuba teka siapakah??YA tekaan anda salah dan jawapanya adalah Ahmad Taufiq Bin ruslan.nak taw x macam mana kami boleh berkawan citanya begini first time aku masuk asrama dengan muka tak seganya aku pergi kat katil taufiq aku tanya dye cuba teka aku tanya ap??mesti korang fikir aku tanya nama dia...tapi aku tak tanya nama first aku tanya UPSR hahaha...lawak lerr bila di fikirkan balik..dulu aku benci perangai dye sebab dye suka kacau aku bila dah form 2 dye berubah jadi baik aku pulak kacau dye..seyes best kawan dengan dye..bila mak dye bawa makanan at asrama mesti dye ajak aku makan :D aku pun dengan muka tak seganya ambil jelha :) dia pandai ooo...seyes aku jeles dengan dye kekadang aku terfikir layakah aku berkawan dengan dye.anyway aku sayang dia sebagai kawan aku. :)